Veckans vikt

Veckans vikt visade ett resultat på - 0,4 kilo. Glad. Det trodde jag inte på. Vet inte hur många gånger jag gick upp och ner för vågen. Frsta gången visade den 97,9 men sen 98,1 flera gånger. Det känndes bra. De innebär att två dagar onyttligt levande någon gång ibland inte är så farligt.

Idag är det måndag och nya takter. Håller på att koka frukostgröten i köket. Till Lunch blir det resterna från i lördags det vill säga lax, potaits, broccoli och sås. Mellan mål ett äpple och ett päron. Kvällsmat har jag intebestäm än. Men knäckemacka blir det nog. Ska även iväg oc träna. Men jag vet ännu inte vilket pass. Det beror på när vi är klara med vårt PM idag. Det är svårt att planera när man har andra att anpassa sig efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0