Detta en sorglig blogg

Ja usch.. detta är verkligen en sorglig blogg. Knappt några inlägg och när det väl skrivs något är det små och korta saker. Dags att ändra på det. Allt har inte gått i den riktning som jag önskat och av den orsaken är det dags att ta tag i denna blogg igen. Se om det kan ske ett underkverk.

Skall ställa hårda, men inte orimliga krav på mig själv. Får börja lätt och sedan trappa upp. Det första blir att fylla i på VK allt som äts och allt som tränas. Samt att hotta upp stegräknarmålet från 10 000 steg till 15 000 steg varav minst häften skall vara snabba.

Jag har följande träningsschema denna veckan. Bäst att gå ut lagom så kan man hotta upp det sen.
Måndag: challenge, ett nytt pass som jag inte varit på tidigare skall påminna om boot camp
Onsdag: box, favoritträningen
Torsag: styrketräning (eventuellt)
Söndag: spinning combo, 30 minuter spinning, 30 minuter core eller box.

Skall även ha som mål att rapportera in här varje vardag vad dagen innan fick för resultat. Samt en gång i veckan uppdatera träningsschemat... Eller lägga in samma igen om det är något jag trivs med =) Kommer från och med nu även räkna varje 30 minuter träning som 2400 steg varav 2000 snabba.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag räknar 2700 steg för 30 minuters träning. Normal promenadtakt är ju mer än 3000 steg/30 minuter och det är mer ansträngande att träna än promenera.

2009-02-02 @ 09:40:37
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0