Katastrofal vecka

Veckan som gick har varit katastrofal! KOmmer ha ett plus på ca 4 kg i morgon tror jag ska låta bli att rapportera... Det går som om veckan ser ut så här
* Måndag, okej dag 5 km promenad
* Tisdag, iväg med svärmor, utemiddag
* Onsdag, okej dag 15 minuter cykel 30 minuter cross
* Torsdag, utemiddag med A, 30 min trappmaskin
* Fredag, smörgåstårta på jobb, Pizza hos föräldrarna påkvällen
* Lördag, pizza till frukost, fisk till lunch, tre rätters på balen
* Söndag (idag) kycklinggryta med vispgrädde och vin

Inte konstigt att man ser ut som man gör *blä*

I morgon är det en ny vecka. Ska strax sätta mig ner med schemat för de kommande 10 veckorna för att planera in föreäsningar och träning. Skönt ska det bli att komma tillbaka till vardagen igen. Jag klarar inte av att vara ledig...
I kväll blir det även bad och stickning till film (tror det var weddingplanner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0