Lördag, dag 6

Usch.... har inte vågat räkna ut gårdagens kalori intag än. Men mycket blir det... *snyft*  Träning blev det oxå en del. Tyvärr så kom jag inte överens med ledaren på passet jag var på. Men men.. man kan inte komma överens med alla.. :S I morgon är det vägning. Har inte kollat på hela veckan, vilket är strångt gjort av mig. Men det innebär samtidigt att jag inte har någon förhands info om hur det kan se ut *nervös*

Idag är det bröllopsmässa i Lund. Vill dit men har ännu inte bestämt mig om jag ska åka. Har så sjukt mycket att plugga idag så det vettigasteborde vara att stanna hemma. Men samtidigt måste jag träna idag. Blev ju träningsfritt både i onsdags och i fredags vilket inte var planerat alls *beslutsångest*

Har nu böjat fylla i gårdagen *vill inte* Kunde än så länge ha sett värre ut än vad det gör.

Kalorier in: 2114
Kalorier ut: 777
Summa kalorier: 1337
Okej då, i det hela taget var det inte SÅ illa.. men det kommer en dag idag oxå innan man skall upp och kola på vågen.

Har dock ett par beslut att fatta först
Ska jag åka till Lund för att träna och gå på bröllops mässan
Eller ska jag sitta hemma och plugga

Måste bestämma mig inom en timme (om en timme måste jag gå till tåget om jag ska åka)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en bra söndag! :)

2007-09-30 @ 09:46:02
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0