Ingen träning idag =(

Idag var det tänkt att jag skulle på gympa och styrketräning. Men nu är inte fallet på det sättet *elakt* Fick igår reda på att jag inte alls började 10 utan 12 vilket gjorde att hela min planering gick åt skogen. Istället blev det till att ta det lugnt idag och ha sovmorgon (ända till klockan sju).

Anna, jag har precis ätit min skål gröt =) hoppas nu du har varit duktigt och varit ute och sprungit :P

    

Det har frågats efter bilder då jag var större än vad jag är idag. Klicka på bilderna så syns jag bättre.
Bilden längst till höger då väger jag ungefär 127,5 de andra vet jag faktiskt inte =( Men det är i allfall mer än vad jag väger idag. Vågens toppnotering har varit på 134,5 (hösten 2004).

  

Här har vi bilder tagna under våren. Vågen har då visat ungefär 105 - 100 kilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0