Tentan är avklarad och lunchen inmundigad

Har nu ätit lunch och skrivit tenta. Tentan kändes inget vidare så jag får nog skriva om den i december =( men det är smällar man får ta. Ska skriva hemtenta i morgon som jag strax ska gå ner och läsa till. Tre timmar läsning och sen stickcafé.

Har varit duktigt och gått en del. till och från tenta salen samt från stationen och hem till föräldrarna. Det blir ju inte så mycket träning precis när man tentar =(

1313 kalorier har jag redan fått i mig idag. Skyller det på tentan *panik* tur att jag bara planerat typ knäckemacka till kvällsmat så det kommer ordna sig ändå. Ska försöka stå emot fikabrödet på stickcafét.

Trots alla kalorier har dagen än så länge gått bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0