Dagens första och andra utmaning

Den första utmaningen bestod av att det ösregnade när jag gick till tåget och det var inte bättre i Lund. Men trots detta gick jag till skolan. Skall det vara någon som hellst möjlighet att gå ner de antalet kilon som jag önskar så måte jag ligga i. De kommer ju tyvärr inte trilla av av sig själv =(

Den andra utmaningen bestod av en croiassant. Det var en klasskompis som hade den med sig till skolan för att äta till frukost. Eller hon hade två med sig och ville ge bort den ena till mig. Men jag stod emot och tackade nej. Det känns skönt även om det kändes frästande. Men varför kändes det frästande? Jag har ju ätit frukost och är fortfarande mätt efter den? Konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0