Borde träna

Usch... jag vet inte ritkigt hur jag ska göra med min dag.

Har antagligen fått fel bökcer till min kurs. har börjat läsa idem så jag kan inte lämna tillbaka de heller fu*k.

Det känns som ja ginte kommer kunna koncentrera mig på något förän jag har kontrollerat det. Om jag åker hem och kollar så kommer det resultera i att jag inte kommer att träna idag. Det är inte en chans att jag åker tillbaka hit in till Lund igen... Samtidigt kommer träningen inte bli bra då jag bara kommer att fundera på mina böcker.

Om de är fel så vet jag inte vad jag kommer att göra... Ångest... men jag var på akademibokhandlen på hyllan. Det fanns endast en variant. Lämnade dessutom fram kursplanen och säljaren gick igenom för att kontrollera så det är rätt. Vilket det då borde vara. Men samtidigt, varför är då alla andras böcker gula och röda när mina är blå och gröna.

Hittade på nätet att den ena boken den som jag har blå skall visst vara från 2005 eller så. Men de borde väll säljaren ha sagt något? Det fanns ju inte några andra att välja på heller. FAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0