Hinner inte med just nu

jag och mitt liv är inte i fas just nu. har ingen ork och energi. har hur mycket som hellst att plugga men finner inte tiden.

borde gå och träna idag men hinner inte det :( måste åka till lund med tåget kl 14, handla de sista julklapparna och sen uppsats opposition.

försov mig i morse med 2 timmar!!! och är fortfarande skittrött =(

måste läsa en massa rj idag och fixa oppositionen som kommer gå åt skogen samt träna och detta på 5,5 timme. frukost och lunch ska vi inte tala om. efter opponeringen ska vi ut och äta (därför träningen behövs)

eller kan jag skjuta på den tills i morgon? usch.... inter bra att inte hinna med det man måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0