Övertrassering

Igår blev det fler kalorier än vad jag fått tilldelat mig. Var bara så grymt hungrig på kvällen. Totalt blev det 1344 mot mina 1317 som jag har fått (målet är 4 kilo på 4 veckor). Ingen motion heller. är fortfarande snuvig men ska i morgon gå och styrketräna lätt med älsklingen.

har nu gömt undan vågen så jag inte ska kunna tjuvtitta under veckan och se bli besviken när jag konstaterar att jag inte har gått ner lika myckt som mitt i veckan . tror att det kan vara en idé.

ska nu fylla i dagens mat. tror att det blier "mer" än tilldelat idag oxå. har inte så många olika sorters lådor att välja mellan!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

(forsättning från klännings inlägget)

Hello igen!

Glömde att säga du har blivit skit smal.

Är det så att vi inte har setts på snart ett år, eller har jag glömt när vi sågs senast?
saknar min ida skiter i vad grabben påstår, jag kände ida först. Hon är min.

puss o kram

2008-02-20 @ 13:49:10
Postat av: Sofie

Det är livsfarligt att tjuvväga sig, man blir så himla lessen när man väger mer på fredag morgon än man gjorde på onsdag kväll. Jag har slutat väga mig varje vecka, eftersom jag står nästan still i vikt, men innan var jag tvungen att gömma vågen. Men du är hur duktig som helst!

2008-02-20 @ 15:58:42
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0