Lite tid och massor som man vill göra…

Oh, det är påtok förlite timmar på ett dygn! Jag hade behövt minst dubbelt så mycket för att få ihop allt det som jag vill göra… Idag är en sådan dag då allt går i ett.

 

5.30 ringde klockan, upp och klä på mig, väcka tösen och klä henne

5.50 Äta frukost, bråka om tandborstning och ta på ytterkläder

6.30 gå till dagis och lämna dotter sedan vidare promenad till stationen

7.09 tåget avgår Fredrik hoppar av på sin station och 7.30 är jag framme

7.45 anländer till jobbet och sätter igång

12 Lunch, äta, detta skrivs

13 jobba, jobba, jobba

17 slutar, går till stationen

17.29 tåget går

17.50 framme i staden

18.05 hemma

18.05 fixa mat, äta, pussa på Esther

18.30 fixar i ordning Esther för natten, Fredrik plockar undan

18.45 sticker iväg och tränar, Fredrik nattar Esther

21 hemma från träning, duschar, käkar

 

Sedan var tanken att jag skulle slipa på Esthers kommande säng, tvätta av slipresterna på den samt maska upp den så att den kan målas. Dessutom så har jag en stickad present som skall blockas, en som skall stickas klart och sedan blockas (skall vara färdiga 10/9). Två virkade blommor som skall göras klart för att ges bort i present nu i september. Samt att jag vill sy på Esthers klänning som jag började med igår. Puh, som sagt, jag behöver definitivt fler timmar på mitt dygn. Vet dock inte ritigt varifrån jag skall ta de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0