Tösens midsommarklänning. Snart är den kla...

mms_img-63427365 (MMS)

Tösens midsommarklänning. Snart är den klar, mitt första virkad klädesplagg någonsin. Jag är så nöjd. Det enda som återstår nu är att leta upp knappar att knäppa den över axlarna med och virka en ögla som håller knappen stängd. Det är en bit på klänningen som jag är lite missnöjd med och det är att jag vände bakstycket bak och fram när jag sydde ihop så man ser minskningarna. Dock får det vara så nu. Jag orkar inte repa upp monteringen samt hals och ärmhål. Dessutom tror jag att det bara är jag som ser det... Om jag retar mig för mycket på det så kan man alltid virka en blomma och sätta på, men det tror jag inte blir nödvändigt.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Med tanke på den söta som kommer vara i klänningen så kommer ingen att se det. ;)

2012-05-05 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0