Esthers midsommarklänning är färdig. Eller...

mms_img843965392 (MMS)

Esthers midsommarklänning är färdig. Eller det blev den redan i lördags men nu är den dessutom på bild. Egentligen skall det vara virkade blommor på den också men det valde jag att ta bort. I lördags morse frågade prinsen om vi hade någon student att gå på i år. Nä svarade jag. 30 minuter senare var vi inbjudan till min nästkusins student. Frågan var nu, vad skall vi geni present. Efter en del funderan kom.vi fram till att VisaLisas opsa sjal skulle bli bra. Problemet var bara att jag redan hade en sjal på gång som skall ges bort i examenspresent. Efter att ta stickat.på den för glatta livet blev den klar idag. Skall nu bara blocka den. Och Opsan är påbörjad. Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Den är jättesöt- såg på facebook att du fått göra om på sjalen...:-( vilken otur...hoppas det löser sig :-)

2012-05-13 @ 17:43:22
URL: http://entappadmaska.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0