Ännu ett bidrag till Landskronahalsduken. ...

mms_img130889706 (MMS)

Ännu ett bidrag till Landskronahalsduken. Men denna gång i form av garn och stickor. Min farmor gick bort i våras och vi håller nu på med arbetet att tömma hennes hus. Det finns en massa fina grejor och saker som är bra att ha. Bland annat så hittades det en massa garn i gömmorna. En del nya nystan och en del påbörjade Jag gick igenom och behöll de som var intressanta för mig och resten gick jag ner med till Annicka på nystat så hon kan dela ut det till de som stickar halsduk. Jag stickar oxå en del på halsduken men trots att jag lämnade en icapapperskass så har jag två kassar med restgarner kvar att halsduka med.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hur länge ska det stickas på halsduken?

2012-06-10 @ 21:58:30
URL: http://entappadmaska.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0