Idag är det min födelsedag. Hurra! Hela 28...

mms_img-83362794 (MMS)

Idag är det min födelsedag. Hurra! Hela 28 år blev jag. Födelsedagen firades tillsammans med familjen. Jag måste dessutom ha varit riktigt snäll i år för jag fick en massa fina paket. Av föräldrarna fick jag symaskin, klänning till dottern, mobilväska och en betongsköldpadda. Av prinsen fick jag ett låna och läs medlemskap, bok om att sy gardiner, fyra häften med virkade amigurumis, första säsongen downtown abby samt två nystan strumpgarner. I princip hela min önskelista blev verklighet! TACK!


Kommentarer
Postat av: Manduzana stickar

Grattis!

2012-07-30 @ 10:11:48
URL: http://manduzanastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0