Semester och Lalandia. Nu är vår semester ...

mms_img-43726749 (MMS)

Semester och Lalandia. Nu är vår semester på badlandet Lalandia snart till enda. Kl är halv två sista natten. Egentligen sover vi alla nu men lilla tösen var ledsen så vi fick trösta (tror hon svalt lite mycket vatten och mådde illa). Så där ja, nu är det morgon 6.50 och dags att packa ihop. Bilen var fullpackad på vägen hit och efter att vi har varit en tur till border shop så skall det bli intressant att få plats i bilen... Detta var första gången som Esther badade i en större bassäng än vårt badkar. Hon tyckte att det var jätteskoj. Man kan säga att hon trivdes som fisken i vattnet. Under tiden som vi varit iväg har jag stickat på mina spatz vantar. Jag har nu kommit upp till tumkilen och börjat på den. Lite ändringar har jag gjort från original mönstret. Bland annat har jag större stickor och ändrat inskriptionen på handleden från 2011 till 2012. Än så länge är jag väldigt nöjd med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0