Mycket man vill göra. Det är så mycket jag...

mms_img127788958 (MMS)

Mycket man vill göra. Det är så mycket jag vill göra. Jag har problem med att hinna med allt. Jag hat dock sytt klart övre kanten på min kjol och sytt i in ett resårband i den. Nu håller jag på att repa upp avmaskningen i nederkant för att sticka dit en svart kant även där nere. Sen måste jag sticka en icore till tösens skor. Hon fick ett par söta i julklapp men nu har jag haft sönder knäppningen två gånger där en plupp trillat av. För att vi inte skall riskera att tösen skall få de i halsen skall jag byta ut de mot icore snöre som jag sen kan knyta. Sen så stickar jag på tös kofta och mina vantar. Puh! Massa att göra men skoj är det.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kjolen blir verkligen bra :-)

2012-01-25 @ 08:58:36
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin

Kjolen blir verkligen bra :-)

2012-01-25 @ 08:59:17
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0