Då var helgen till enda igen. Det är inte ...

mms_img174550716 (MMS)

Då var helgen till enda igen. Det är inte klokt vad tiden går fort, det var ju måndag nyss. Jag har en så massa saker som jag vill göra men inte tillräckligt med tid. Jag stickar kofta till tös, kofta till mig, vantar till mig och halsduk till välgörenhet. Sen vill jag sticka en klänning till tösen och en kjol till mig, jag vill sy en klänning till tös i tyget på bilden och sen sticka en nalle puh till tös, puh. Fler timmar på dygnet önskas.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

känner i gen din lista...och dessutom så borde man ju hinna allt nu när man " bara är hemma"? själv ska jag klippa bitar till ett lapptäcke till veckan har jag bestämt- när jag ska hinna sy det tja det vet jag inte :-(

2012-02-09 @ 19:24:25
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0