Dagens goda gärning... Eller egentligen gå...

mms_img-67050493 (MMS)

Dagens goda gärning... Eller egentligen gårdagens. Jag är med i ett par olika gruper på facebook. En av grupperna är för att efterlysa garn och sälja garn. Såg ett inlägg av en bekant att hon sökte lila opalgarn i en viss färg. Jag kom då att tänka på att jag har lila opal i min strumplåda. Tog en bild på nystanet och det verkade stämma. Mottagaren ville då köps garnet av mig men jag frågade om vi inte kunde byta istället. Jag fick detta fina skickat till mig och det jag hade skickat var rätt trots att det inte var någon banderoll på mitt garn. Sen var det inte illa av posten. Båda skickade på måndag annandag påsk och fick sitt paket igår, tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0