Premiäranvändning av kofta. I fredags när ...

mms_img190919453 (MMS)

Premiäranvändning av kofta. I fredags när jag och Esther skulle gå till babycafé var det den vanliga frågan, vad skall vi ha på oss. Letade i Esthers tröjlåda och hittade denna kofta som jag stickade till Esther av mina restgarner innan hon kom. Mönstret är från en stickbok som jag fick av Fredrik i julklapp. Det var tur att jag provade koftan på tösen då den passar perfekt. Funderar redan på om jag skall sticka en till till henne. Men först mössan sen kofta därefter kan jag fundera på en restgarnskofta. Dock har tösen redan en massa koftor och tröjor så får se vad det blir och i vilken storlek.


Kommentarer
Postat av: Pippi

Oh, vad söt hon är! Kalasfin kofta, klart hon ska ha en till! Du är jätteduktig på det där. Önskar att jag också kunde göra kläder men det blir "bara" gosedjur änsålänge. Kram på hela familjen Boström

2011-11-20 @ 20:18:07
URL: http://notpippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0