Award

Award

Blogg entappadmaska :En tappad maska, Award

Jag fått en Award från En tappad maska.

Egentligen skall man skicka vidare awarden till 8 bloggar men då denna typ av awarder har gått runt flera gånger nöjer jag mig med att skicka den vidare till en. Givetvis får alla som vill hämta den härifrån och skriv då gärna vem ni är så jag ser vem det är som läser bloggen =)

Stickmor mor min

Sen ska jag skriva 8 saker om mig själv.

  • Väntar vår Litenen den 13/4 (gissa gärna på när, kön, längd och vikt till höger)
  • Var uppe tidigt i morse då mannen skulle jobba
  • Har en massa saker att göra idag så som städa ugnen och åka till tippen
  • Har alltid minst ett sticke med mig oavsett var jag skall
  • Gillar att baka
  • Jobbar med telefonsupprt men har fobi för att prata i telefon (få ihop det)
  • Saknar att kunna träna box
  • Har lyckats hålla mitt garnköpsstopp sedan i augusti

Om du har fått Awarden skickar du den vidare till 8 bloggare- skriver åtta saker om dig själv och njuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0