Det ser ut att löna sig med UFO veckan

Redan nu ser det ut att löna sig med UFO veckan och då jag hakade på veckan mitt i så har jag ännu inte bestämt mig om jag kör på samma ufo nästa vecka som denna, kommer köra byte på måndagar.

 

Igår kom jag säkert 6 varv på grytlappen trots att det inte blev så mycket stickat. Jag och prinsen var iväg i Landskrona på ett ärende och var tillbaka i Kävlinge vid 20 på kvällen. Då var jag så trött så det blev bara ett par varv stickade. Men det blev i alla fall några =) Och dessutom så ser man nu att den har vuxit lite. Tror att jag har fått den 50 % större denna veckan =) Och i kväll är jag gräsänka så då blir det till att sticka och då minst 1 varv på grytlappen, jag har ju redan kommit 1,5. Detta är riktigt skoj.

 

Något roligt på tv är det direkt inte. Men det blir nog antikdeckarna och sedan CSI. Förhoppningsvis så kommer jag ta det badet som jag hade tänkt att ta i tisdags men inte hann med. Sååå skönt det kommer att bli och sedan då Antikdeckarna och CSI med tillbehören filt och tekopp. Jag känner att min torsdagskväll kommer att vara på alldeles lagom nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0