Fredag hela dagen och då är det helg =)

Det är fredag idag =) Underbart är det :P Det blir till att mysa med prinsen. Förhoppningsvis så blir det kattklappning och filmmys med sticke =) I morgon skall vi städa en massa och rensa i trädgården det kommer bli sååå fint =) Det ser jag fram emot.


Idag måste jag sticka lite extra på mitt veckans UFO strumpor. Då det på stickcafé inte är riktigt bra att sticka på mönsterstickade strumpor där. Det är så mycket folk och ljud att det är svårt att koncentrera sig på det man gör så det fick bli lättare slätstickning där istället. Jag hoppas på lugnare sällskap i helgen så att jag kan sticka ett par varv till.

 

Jag skall i kväll diskutera med mormin om vi skall ha vit eller svart kant runt våra grytlappar. Eller om vi kanske skall vara helt galna och ha svart/vitkant. Det måste diskuteras så att grytlapparna blir lika när de nu skall hänga tillsammans =)

 

Igår fick jag köpt en sticka till mor min. Hon hade tyvärr inte möjlighet att själv medverka på stickcaféet så jag fick rycka in. Dock anser jag att det inte anses som att bryta mot garnköpsförbudet då det dels inte var till mig och dels inte var garn utan en sticka =)

 

Lite golf hade vi också tänkt att få med på planeringen. Men annars blir det i huvudsak till att slappa och softa, vilket kommer bli så nice.

Sen stod det att man skulle skriva Eniro i texten för att kunna få speciallänkningar om texten. Det skall bli skoj att se om det fungerar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0