Garnet kommer inte att räcka och muckande med igelkott

Efter att ha analyserat min sits nu under dagen har jag kommit fram till följande resultat vad gäller min farmors present; garnet kommer inte att räcka =( Jag är på första upprepningen av mönstret och det skall vara fem om jag har rätt för mig och nysta två är nästan slut. Jag får se till att införskaffa två nystan till, sen får det faktiskt räcka. Den kan ju inte vara hur stor som helst. Vad jag dock inte förstår är hur det kan vara så stor differens mot mönstret. Det brukar inte vara så stora skillnader.

 

Jag bytte bil med min lillebror i förra sommaren. Fick då veta att det var pyspunka på bilen. Det har vi då levt med sedan dess. Men nu så hade vi bestämt oss för bilsemester i sommar och då är det lite tråkigt att behöva pumpa bilen varje gång man skall använda den. Hörde runt lite och blev rekommenderad en däckfirma. Åkte dit igår. Efter många om och men hittade de ett litet hål. De började fixa med däcket. Då upptäcker de… det fanns flera andra hål på däcket. Fick då frågan om jag hade muckat med en igelkott då det var hål av den kalibern. Så det blev till att få ett nytt däck istället för att laga det gamla. Nu hoppas jag bara att det håller =) Får köra och kontrollera det någon dag i nästa vecka eller så =)

 

Det är boxdag idag. Box är ju tillsammans med army favoritträningsformerna men just nu känner jag mig så trött så jag vet inte om jag skulle stanna hemma idag och sova istället. Men jag har ju ett par timmar på mig att fundera på hur jag skall göra. Man vill ju helst inte missa boxen samtidigt som man skall orka vara vaken. Idag är det dessutom gästinstruktör som jag så gärna vill gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0