Tandläkaren, army, hemlis och träningsvärk

Idag är det måndag. Måndagen den 25 januari. Idag skall jag till tandläkaren. Det är inget som jag ser speciellt mycket fram emot, men samtidigt finns det inget jag kan göra åt saken. Fick först en tid till i fredags men den bokade jag om till idag. Det blev en bra tid också kl 17,30 så det är inte så mycket flex som går åt. Ju mindre flex desto bättre =)

I kväll är det army. Förhoppningsvis så går mitt tandläkarbesök snabbt så att jag hinner iväg på armyn. Skall se om jag kan få prinsen att hjälpa till lite med maten så borde det fungera fint =) Planen är följande:

17,30 hos tandläkaren
18,00 hos föräldrarna
18,45 hemma från föräldrarna
19,15 äta middag
19,30 iväg för att träna
20,00 träning

Vi får se om mitt schema håller eller inte. Tyvärr tror jag på inte men man kan ju alltid hoppas.

I lördags så skickade jag mitt andra hemlispaket till min Hemlisvän Elisabeth. Det borde komma fram idag så jag håller tummarna för det. Både att hon får det och att hon gillar innehållet =)

Igår var det ju första träffen för löpträningsgruppen. Intressant upplevelse. Helt slut blev jag av den och det känns i kroppen idag att det är träning som jag inte är van vid. Träningsvärk i benen och även i magen. Hur det nu kan komma sig. Nu är det två veckors uppehåll med den gruppen innan det är dags igen =) Det ser vi fram emot, inte uppehållet nu till helgen utan nästa träff :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0