Hemlispaket nummer 2

2c445aa44d6cf0e7eec026657e819f2f.png


Idag kom mitt andra hemlispaket från anna-karin. Paketet är poststämplat i sundsvall. Paketet bestod av ett sött kort, lite blandade teer, en almanacka (perfekt till mitt kontor). Sen fanns det även en en bra stickbok av en av mina favoritdesigner Cookie A. På kortet stod det en förhoppning om att boken skulle inspirera mig vilket det verkligen gör. Funderar på att sticka ett mönster från den som min os stickning. Har precis bläddrat igenom boken och det lutar åt antingen cauchy eller wandia. Svårt val det här. Tack så jättemycket Anna-Karin!


Nu skall jag och prinsen se på På spåret och hålla helg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0