Os och paket =)

Igår tog sverige ytterligare två medaljer i OS. Det var finemangt. Jag såg inte loppet live då jag var så trött så det fick bli sängen istället.... Men i morse så visades repricen och trots att jag visste utgången av loppet så var det spännande att se. Heja Sverige!

Igår fick jag rapporterat in mina färdiga Wanida på Ravelry. Det kändes skönt. Då innebär det att jag har gått i målmed åtminstonne ett projekt i detta os =) Igår blev det inte så  mycket stickat på mitt andra par OS strumpor men detsto mer på Kristinorna. Orsaken till det var att jag och prinsen mös med tända ljus och då såg jag inte mönstret tillräckligt s det fick bli Kristinorna där jag inte behver mönstret på samma sätt. Men idag, under OS repricen så blev det en del på min SYTYCK os strumpor =)

(Med tanke på att Wanida är klara så ligger jag på 3 par färdiga strumpor under 2010)

Strax skall jag bege mig iväg till affären. Där blir det till att handla till kvällens middag och posta paket. Det är mitt issta hemlispaket och mitt paket i garn och te bytet som skall postas =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Jag fick garn- och te-paketet idag och sitter redan och surfar sockmönster! Du har lyckats pricka in garn i en färg som är på god väg att bli en av mina nya stick-favoritfärger. Det matchar även din blogg väl ser jag! :)



Det finns en överhängande risk att det blir ett nytt stickprojekt påbörjat trots att jag försöker låta bli att påbörja fler innan jag avslutat mina gamla...



Tack så jättemycket! :)



/Rebecca

2010-02-23 @ 19:43:29
URL: http://auriorai.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0