Fredag idag =)

Idag är det fredag. Det innebär att jag har jobbat nu i två veckor sedan min semester. Det är inte klokt vad tiden går fort! Men vad skönt det kall bli med helg. Jag har haft ont i ett öra i ett per dagar och därmed varit trött och gnällig men nu så har det onda gått över och det är skönt så nu kanske jag kan få sova gott igen.

 

I kväll skall jag träffa min bror och hans väninna M, prinsen skall så klart också vara med. Vi skall grilla tillsammas med föräldrarna. Det skall bli trevligt. Grilla är alltid skoj =)

 

Jag kom just på att jag bara har stickat på på mina strumpor utan att mäta på dem hur långa de är. Det kanske man skulle göra så att det inte blir för stora. Det hade varit riktigt nice om de hade blivit färdigstickade i helgen. Man kan alltid hoppas och försöka men vet inte om det går då om det är fint väder så skall ajg försöka vara ute så mycket som möjligt. Jag saknar solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0