Firmafest igår i 80-tals tema =)

Igår var det ju då firmafest. Det var skoj =) Först jobb hela långa dagen och sen fest halva natten =)

Vi slutar jobba kl 17. När klockan var fem i fem kom min kollega och började diskuera vad jag skulle ha på mig. Vi kom då på den undarbar idéen att vi skulle färga mitt hår. Observera att festen började kl sex. Körde snabbt iväg till ica med en annan kollega och införskaffade karamellfärg till håret =) Sedan snabbt in på toa och häll färg i hela håret =) Underbart vackert det blev. Rött hör som komplement till min blåa velourklänning och nitar :P Här blandar vi på friskt =) Smörgåstårta till mat, lite lekar och sen singstar. Underbart =)

Idag började dagen med uteträning nu kl 9,30 till 10,30 kom hem alldeles nyss. Skall ta och hoppa in i duschen och se om jag kan få bort den röda hårfärgen :P


Kommentarer
Postat av: The Willow Fairy

Hoppas vi får se lite bilder här så småningom...

2009-10-17 @ 16:54:56
URL: http://thewillowfairy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0