Äntligen fredag =)

Missade igår att om tala att jag tyvärr missade stickcaféet hade gärna varit där men det fick bli tyskachatt i stället. Man hinner inte allt. Inte han jag plugga så mycket. Igår var det chatt som sagt den började kl 20 och brukar hålla på i ca 1,5 timme och ca 20 elever. Igår var vi då endast 10 elever. Skönt tänkte jag som trodde att det inte skulle ta så lång tid då, men icke. Det tog LÄNGRE tid än vad det brukar göra. 2 timmar höll vi på. Så först kl tio var vi klara. Snacka om att jag var trött då.

Min super spiral shawl går sakta framåt. Den är så fin. Njuter av att titta på den. Och färgen… den är bara så perfekt. Riktigt rosa är den =) Har inte kommit så långt med läsningen i mina nya stickböcker. Läser från pärm till pärm och njuter. Tur att det är helg i morgon så jag hinner läsa en massa :P

Skall även försöka sticka klart mina muddar. Och Bella borde jag också sticka på liksom på min SYTYCK utmaning. Funderar fortfarande på om jag skall frogga tröjan eller inte. Är ju inte alls nöjd med kanten eftersom att den rullar sig. Så det lutar åt froggning. Men den får ligga lite till i garderoben innan jag bestämmer mig.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har tagit hand om paketet och kommer att lämna det vidare. Kram

2009-11-06 @ 12:57:29
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0