Hel död igår :S

Igår var jag heldöd. Kom hem och åt kvällsmat med prinsen. Gjorde sedan iordning en rabarberpaj och pratade med tös. Såg på inledningen av ESC semifinal 2 men sedan stensomnade jag. Sov sött i soffan fram till 1 ungefär när prinsen var värdig med sitt jobb och det var dags för honom att sova. Masade mig då in i sovrummet och stensomnade där med =) I Morse när jag vaknade var jag lite små trött men inte alls i klass med hur det var i går.

Idag är det fredag hela dagen. Det är så trevligt. Skall bara ta det lugnt idag med. Kanske se på någon film på tv annars inget =) Förhoppningsvis så kommer jag att komma en bra bit på väg på mina iorstrumpor idag. Målet är att bli klar med undersidan och det borde jag bli. men man vet aldrig säkert. Men jag har mindre kvar på undersidan nu än vad jag hade igår så det ser föruppningsfullt ut. Sen är det bara tårna och öronen som skall stickas. Det skall sys dit ögon och göras en liten svans och sen eb liten man sen är ior klar =)

Hittade igår på nätet vad mitt nästa projekt skall bli och det blir nog stickad eller virkad sköldpadda.

Mor ringde nu och täcket gick in i tvättmaskinen, vad skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0