Jag fick 2 paket igår

Igår gick jag via postens utlämningsställe när jag och prinsen gick hem. Där fanns det ett STORT paket till mig *tycker om* Det var mitt Mixa & Matcha paket från G i Täby. Jättefint var det. Det innehöll gott choklad (som snart är uppätet), rosa strumpgarn och en av de strumpböckerna som jag under en längre tid har önskat mig *tack, tack, tack*. Inte nog med det, när jag kom hem från utlämningsstället så fanns det ett litet paket till till mig. Det innehöll ett gult garn nystan samt ett häfte med fler olika strumpmönster *ojoj*. Sitter och bläddrar i både boken och tidningen och undrar hur jag  skall hinna sticka all som jag vill =)

Om en stund måste jag bege mig ner till affären och handla kvällsmat. Det blir fisksoppa *mums*

Håller för övrigt fortfarande på med mitt scrapbooking om bröllop. Det är inte klokt vad det tar tid men det är så kul när man ser resultatet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0