Usch, fy och på och blä....

Usch, fy och på och blä....


Det känns som idag blir en sådan dag då man egentligen skulle ha stannat kvar i sängen och inte stigit upp alls....


I morse var jag så extremt trött så jag försov mig (precis som igår). Jag hade gått upp med prinsen och gick och la mig på soffan och somnade där (somnade där i går kväll med). Vaknade när han gick och då var klockan 6,30 det vill säga, precis då som jag skulle ha börjat cykla. Fick panika på med kläderna och gav mig iväg 6,50. Trampar på duktigt men halvvägs så hoppar kedjan av och hjulet åker in i ramen. Fick på kedjan igen och fortsätter trampa. Försiktigt denna gången då jag inte känner för att få hjulet än mer in i ramen. Kommer nästan hela vägen fram då kedjan hoppar igen *urk*. Jag skall nu på lunchen ta ner cykeln i källaren och se om jag kan få i ordning på den.


I går blev det outdoor challenge för min del. Det var grymt jobbigt. Har en massa träningsverk idag :S I kväll blir det lite styrketräning och sen bara tv slappande. Jag hade fått för mig att morden i midsomer skulle börja nu i sommar men det var inte idag =(


Det är midsommar i helgen. Skall bara ta det lugnt på öa och göra ingenting =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0