Torsdag men ändå fredag

Idag är det torsdag men trots allt fredag då vi är lediga i morgon *skönt* midsommar skall tillbringas på ön med mor, far, prins och L. Det skall bli trevligt. Äta gott och ta det lugnt.


Men innan det är dags att ta sig till ön och ta det lite lugnt så är det jobb som står på schemat. På lunchen skall jag iväg till ica och handla lite mat. Det skall vara alla tillbehör till midsommar =) samt den gräddfil som mor glömde köpa :P


Idag har jag letat upp mina egendesignade strumpor att sticka på *wiie* De blir så fina. Orsaken till att de har legat nere lite är att jag har haft orken att koncentrera mig på dem. De kräver nämligen lite tankeverksamhet för att få alla ökningar och minskningar på rätt ställe.


Eftersom det är torsdag idag och det är en ojämn vecka så är det stickcafé. Jag och prinsen skall smita inom där innan båten går i kväll =) Och jag vet vem det är som får roligast där :P Skämt å sido. Skall bara inom en snabbis för att se hur det står till och spana in S Candle flame sjal.

Kommentarer
Postat av: malin (:

http://picsoftoday.blogg.se



Vilken succé det blev igår! Nu kör vi på samma koncept idag igen. Tre bilder, MEN BARA EN VINNARE. It's your call! Rösta på DIN favorit!

2009-06-18 @ 10:04:48
URL: http://picsoftoday.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-06-18 @ 10:05:22
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0