Igår, en ritkigt slappedag

Det blev en riktig slappedag igår och det var såååå skönt. Kom hem från jobb och fixade då i ordning mat tillsammans med prinsen. Det blev färsbiffar med sallad. Såg på Bones och sedan Allsång på Skansen. Kvällen rundades sedan av med Morden i Midsomer.


Provsmakade lite av saften igår. Den blir förhoppningsvis jättegod. Jag känner att den har potential :P


Stickat blev det också lite. Har gjort det sista varvet körsbär innan hälen och påbörjade hälen lite smått. Det finns fortfarande hopp om att de skall bli klara i juni. Sitter nu och väntar på att juli mönstret skall publiceras så man kan se vad det är för något :P


Min Candle Flame sjal börjar också bli klar tror jag. Skall sticka ut det nystanet som jag håller på med och sen så skall jag göra avmaskningen. Har inte bestämt än hur jag skall göra för att det skall bli som snyggast. Hade velat att flammorna stod upp men vet inte om det är praktiskt genomförbart. Aja. Har en stund till på mig innan det är aktuellt :P


Prinsens strumpor går det också sakta framåt med. Det är alltid skönt när man ser något projekt växa. Nackdelen är att de är de enda "lätta" projektet som är igång så när det är klart får jag börja på något nytt där jag slipper att tänka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0