Hemmet är nu i ordning

Äntlingen är hemmet i ordning. Soffan är på plats =) Bokhyllerna har fått böcker i sig och bordet står på mattan. Det är så skönt. Ska nu sätta mig framför tvn med mina strumpor och göra ingenting. Det kommer bli så skönt. Ser gott hopp om att snart bli klar med dem. Då blir det ett FO att bocka av och ett par strumpor att ha på fötterna =)

Igår var jag och prinsen och åt på Värdshuset. Det var jättegott och definitivt prisvärt. Så om min har möjlighet så gå dit. Kan rekommenderas varmt.

Försöker hitta något recept som innehåller rödkål. Om ni har någon idé så dages det tackasamt emot.

För övrigt så måste jag ha lyckats med min operation igår för idag så fungerar tangentbordet perfekt =)

Kommentarer
Postat av: Stickmor

Hur gick det med tastaturet? Använd rödkål på samma sät som vitkål: kålpudding eller stuva. Lycka till! Kram

2008-09-14 @ 23:21:17
Postat av: Sofie

Rödkål är lite sötare än vitkål, blir grymt bra när man wokar. Snygg färg blir det också!

2008-09-15 @ 15:32:02
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0