Val i USA

Det är val i USA idag. Prinsen hade bestämt att vi skall ha valvaka så vid 6 - 7 tiden så kommer L och M. Problemet är bara att det inte visas någon valvaka på någon av kanalerna innan midnatt så det kommer nog bli en lååång natt :S Men men det ger en massa sticktid och det är inte någto soms hindrar mig från att somna i soffan. Har fått en förkärlek till det. Gjorde det senast igår. Det kanske är en indikator på att jag borde lägga mig tidigare någon dag...

Tåget var försenat i morse så jag fick stickat ett par varv extra på mina julklappar. Det är alltid så trevligt =) Kanske skulle ta och mäta dem så man har koll på hur mycket man har gjort..... Hmnn... Jag hade velat av varvpeppare men hinner inte göra själv. Kanske skulle fråga vännen M om hon vill göra några åt mig idag. Hade velat ha tre uppsättningar med 7 i varje. Detta för Måndag, tisdag, onsdag och så vidare och en i varje "aktiv" stickning, det vill säga julklapparna. Kanske kan fungera =) Man klanske blir snabbare då... tål att funderas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0