Sjal /Shawl

Jag är på jakt efter en sjal som jag kan ha på mig på bröllopet. Det finns en massa så fina. Såg en av de fina mysteriestickningarna som jag är med i den hade nog kunnat fungera perfekt. Vill ha!! Varför har jag itne stickat de under tidens gång?

I am hunting after a shawl that I can wear at my wedding. There are so many nice. I saw one of the mystery knttings that I ahve been involved in and it is so nice!!! I am angry on me that I has not finish it...  But it is never to late. Or?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur långt är det kvar till bröllopet? För det går ju mycket fortare att virka än att sticka...

2008-05-20 @ 08:32:43
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0