Klippning, tjejmys och VM start

Hade nästan, men bara nästan, missat att startskottet för VM stickningen går idag. Måste gå och byta projekt i min påsen. Kommer att göra korvmuddarna. Fick ju riva upp dem för jag hade för små stickor :S men nu så ska det gå undan =)

Ska iväg och klippa mig nu på morgonen. Måste gå till tåget om typ 5 minuter men det är lugnt :P Får se hur jag ser ut när jag kommer där i från. Men det brukar alltid bli bra =)

I lkväll kommer M, A och J hit och vi ska ha lite tjejmys. Hur det ska gå till har jag ine bestämt men om man inte har några förutsättningar kan man ju inte bli besviken, eller hur =)


Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Dom kommer att bli snygga :-)

2008-03-07 @ 18:50:07
URL: http://bortaboijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0