I skolan

Är för tillfället i skolan. Sitter och pratar om vår magister uppsats. Ganska trevligt =) Svårt att bestämma vad vi ska skriva om bara.

Igår skrev jag tenta. Det gick inget vidare =( Får nog skriva om den. Suck.

Ska om 10 minuter gå upp och träffa den som är ansvarig för min förra kurs och få tillbaka mitt PM. Vet inte alls ur det har gått. Vill bli godkänd.... Försökte göra kunskapstest i morse men det gick inte alls =( Tre gånger provade jag och det blev bara underkänt. Får prova i kväll igen.

I dag ska jag och A åka till Landskrona. Sen åker hon med föräldrarna till Hven. Jag och prinsen skall till kusin M. Hon ska intervjua prinsen och sen får vi middag *gott* kommer nog att ägna mig åt stickning under intervjun.

I morgon är det tenta. Vet inte alls om hur den kommer att gå. Hoppas att den går bra.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0