Två strumpor på en nål

För att undvika second sock syndrome så finns det folk som använder sig av två strumpor på en nål. Länken till sida där informationen finns är http://www.tostetoes.com/twosocksoneneedle.htm men det hjälper mig inte =( Hade velat provat det någon gång. Men men... får lov att läsa informaitonen igen och se om jag reder ut det. Om någon har en fin liten översättning på hur man skall göra vore det inte fel :P

Dags att återgå till föreläsningsanteckningarna. Vill fortfarande till Landskrona!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAgic Loop...åh ja, det försökte Sandykins lära mig, men jag fick aldrig till det. Ett problem var att jag inte lyckades få tag i en tillräckligt lång och mjuk rundsticka. Istället gjorde jag nya försök med strumpstickorna - som jag förut hatat. Nu är vi vänner och varje gång jag drabbas av SSS, så tänker jag bara lite på Magic Loop och så är jag botad.

2008-01-08 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0