Leran i ungnen och julbordet uppätet

Nu står cernitleran i ugnen och julbordet är uppätet. Riktigt mätt blev jag *puh* Men gott var det =) Skall gå ut och gå en runda innan sängen. Ett måste :P

Fick hit de träden som skall lämnas vidare till S och B på jobbet. Får ta det ena trädet ena dagen och det andra trädet andra dagen. Tusan, kom nu på att jag missat at skicka beställning till att göra gele ljus på jobbet =( Men det får va så. Ska se om jag kan göra en liten beställning i morgon =) Försöka duger :P

Om 5 minuter är det Bones. Skall se på det med prinsen. Vi gillar Bones skarpt. Skall sitta och sticka till det. Har funderat och läst på mitt stickmönster men fick inte rätt på det så nu skrev jag ut ett annat på just den biten där jag fastnade så får vi se om det hjälper. Efter Bones kommer promenaden *skönt*

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kolla stavningen av ordet för det skåp du bakar i. Jag tror inte du bakar i motsatsen till gammal dvs ung utan i något helt annat. Kram

2008-12-10 @ 15:59:50
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0