Fredag hela dagen lång =)

Idag är det fredag och det kommer det vara hela långa dagen =) Har en del saker att gåra så dagen kommer förhoppningsvis gå fort och sen är jag hemma hos min prins.

 Dels är det som vanligt jobb =) På lunchen skall jag till Nova och se om jag kan hitta julklapp till de sista i familjen. Vet vad ajg skall ha ska bara hitta det. Helst skall jag hinna till ICA oxå och handla middag till ikväll och lunch. Hinner jag inte det får det bli lunch på Nova och ICA efter jobbet men det går det med.

Igår var jag och hämtade ut två paket. Det ena var från stickameras julklappsbyte och det andra var från min tös. Julklappsbytet skall jag inte öppna förrän på julafton =) Får se om jag lyckas hålla mig. Tack så jättemycket K. Av tösen fick vi julgranskulor (tyvärr hade den ena gått i sönder på vägen =( ), penslar och färg. Detta låg i två fina askar. Den kulan som är hel hänger nu i mitt träd där hemma och ser så fin ut =)

Nu är det dags för frukost innan allvaret sätter igång =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag ska till Media Markt idag. Ska vi ses på lunch på Nova? Jag måste köra tillbaka senast 12.35.

2008-12-19 @ 08:15:02
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0