Ett varv till

Har stickat ett varv till på min mudd. Skall jag fortsätta på detta sättet så kmmer de aldrig bli klara. Fy på mig. Borde verkligen sätta fart med dem. De är ju inte svåra!!!

Hra någon svar på varför det alltid är roligare att påböjra projekt än att slutföra dem? Det är i allfall så för mig =) Har än så länge lyckats med att inte börja på något. Känner mig ganska duktig =)

I morgon tänkte jag försöka hitta det sista innehållet till mitt hemlis 3 paket. Har intebestämt vad det skall innehålla än men det kommer jag nog på =)

Måste även i morgon fylla i Mix & Match swapet till stickamera. om jag bestämmer mig för att gå med id det. Vill gärna. För det är ju så kul att få paket. Att ge är inte heller så tokigt :P

Jag ska nu bege mig bort till tvn. Se på spårlöst och sticka. Sen blir det sängen så man orkar upp i morgon bitti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0