VM stikningen är klar för i år

Jag kom nästan så långt som jag hade tänkt. Har en röd rand kvar på pippitröjan och sen är det mudden som skall till. Dock är det så att "Mord i sinne" har premiär n klockan nio på TV4 vilket ger mig en timme sticktid till i kväll och vill det väl så hinner jag sticka klart ärmen då. Bild kommer så fort den första ärmen är klar.

I morgon är det skolstart *wiie* Har äntligen, efter många om och men, hittat lässchema för en av kurserna. Dock vet jag hur upplägget är för den andra. Men det kommer nog fram förr eller senare. Ska ha med mig min sjalstickning till skolan. Tröjan tar upp så stor plats ju. Ska ju ha med mig träningskläder oxå. Börjar med att gå på gympa och sen upprop och bokletning. Har kollat andrahandsbokhandeln en del av böckerna finns där men ska även kolla akademibokhandeln på sparta oxå innan jag går dit och betalar.

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad duktig du är! Själv vågar jag mig aldrig på några deadlines för då blir det ingenting gjort *skrattar*

2007-09-03 @ 15:29:26
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0