Seg morgon....

Usch.. känner mig ur form idag =( Vet inte varför. Har lite smått ångest för det jag handlade igår. Samtidigt som jag vet om att jag inte hade klarat av att göra markörerna UTAN det jag handlade. Trodde bara inte att det skulle vara så dyrt =( Men det är smällar man får ta och fint blir det =) Hoppas även att mottagaran blir nöjda =)

VÄntar på att jag ska få hem mina böcker som jag har bestält. Funderar på att be Fredrik ta hand om dem så jag kan få de en i taget. Det fungerar ju inte att köpa kurslitteratur för 2400 kr, pyssel för 250 kr och böcker för 250 kr på en månad... Oj jag måste ju även köpa julklapp till farmor. Men om det blir som jag hoppas kommer det inte bli orimligt dyrt.

Tihi, på lördag kommer jag få tillbaka fars julklapp *längtar* Bör vara klar med Andys presenter då. Har även gett mig på min sjal igen. Ska i kväll fotta den så ni får se hur man använder stickmarkörerna.

Nu skall jag bege mig till heldag i skolan. Förhoppningsvis blir det lite sticke på tåget idag. Igår blev det inget =( Men lite innan föreläsningen. I morgon är det ingen skola så då ska jag sitta hemma hela dagen och skriva min uppsats. Måste ju komma igång med den. Den ska ju in i början av december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0