Lurat kusinen

Jag lurade kusinen igår =) Egentligen var det ganska snällt. Fick henne att ställa upp i ett lag med mig till kvällspostens stegräknartävling. Det var ju ingen annan som ville :S

Tävlingen börjar den 13 maj och håller på till den 10 juni. Minst 7000 steg skall man gå. Det borde man klara av lätt. Tog min gamla stegräknare i går eftermiddags när jag gick till jobb nummer 2. KOm upp i över 16 000 steg på den tiden. Man går en hel del där. Det är upp och ner för trappor. In och ut. När man jobbar så sitter man verkligen inte still =)

Ska se hur många steg jag får idag. Tog den idag oxå. Idag är det bara kontorsjobb. Ska träffa min uppsatsgrupp och handledare och diskutera uppsatsen diag. Det kommer bli skönt så man får lite mer att gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0