Dagens intag (tisdag)

Mat:1550 kcal
Motion:-0 kcal
Summa:1550 kcal

Detta är vad jag åt igår. Till det belv det 9654 steg. Är inte god vän med min nuvarande segräknare. Den är ond.

Idag skall det bli bättre med maten. Ingen kaka idag, men den var god =) samt att jag ska upp till 10 000 steg på räknaren. Det kan väll vara en rimlig start? Är med i expressens stegräknartävling och km först på plas 461, tror jag, av 1880 deltagare och då är det många som inte har rapporterat än.

Vill gå på spinning men hittar inga spinningpass, varken idag eller i morgon. Det får bli gympa stång idag, och i morgon och på fredag. Haha.. känns som jag itne kommer göra något annat än att lyfta den dära stången =)

Torsdag morgon har de spinning men inte fredag morgon, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0