Måste göra något

Jag har kommit under fund med att jag måste göra något. Och då menar jag åt mig själv och mitt välbefinnande.

Måste ta tag i min mat och min träning. Det fungerar inte alls just nu. Går runderoch är hungrig och sen när jag äter blir det alltid för mycket.

Idag ska jag då gå ut och äta med min kusin A, prinsen och kompisen A. Ska försöka hitta något gott och nyttigt att äta. Det är svårt! Gillar salladsbufféer mmen där är problemet att det finns dressing och den är inte nyttig men det ska nog gå vägen.

Jag kolalde vågen idag. Vet att det inte är vägdag och den visade upp 1 kg till. Vet inte varför för så mycket kan det inte ha hänt på 2 dagar! Eller? Idag står vågen på 97.0 kilo. Har som mål att den 27 juli ha gått ner 12 kilo. Det vill säga 7,5 hg i veckan. Det är inte omöjligt. jag har gjort det förr. peppning och stöd mottages gärna!

i morgon blir det första träningen på en vecka. har tenta i morgon förmiddag vilket gör att det inte finns tid till träning idag. hela dagen kommer uteslutningslöst att ägna sig åt plugg!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Peppa, peppa, peppa.

Jag är övertygad om att du kommer att nå ditt mål, för du är bäst och min personliga favorit.

kram

2008-03-27 @ 12:47:36
Postat av: Julia

Lycka till min Idus! Din söta tös tror på dig om du bara vill och försöker så mycket som det går.

Hej Mirjam måste jag säga med!

kram!

2008-04-04 @ 14:13:53
URL: http://firebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0