Tisdag

Håller nu på att försöka fyll i gårdagens mat på VK. Det går så segt.
Kan under tiden meddela att det blev ingen träning igår. Gick till skolan tänkte gå tillbaka oxå men det var så halt så jag hade missat tåget.... Idag blir det ingen träning alls. Känner mig kass. Älsklingen har varit dålig sen i lördags och det är nog min tur nu. Vilket är surt. Missar stickcaféet idag. Dessutom är det inte optimalt att tenta plugga när man är snorig och helt seg i huvudet.

Igår åt jag 1074. Det är aningen mindre än vad jag borde äta. Men var inte mer hungrig. Tror att det kan ha att göra med att jag redan igår kände mig dålig....

Vad vi skall äta idag vet jag inte. Försov oss idag, igen. Fick inte tid att fixa frukost till älsklingen. Får nog gå och göra till mig om en stund. Till middag blir det äggröra och bacon eller kanske omelett... Får se vad jag hittar för skoj recept. Till lunch får det bli knäckemacka eller något i den stilen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0